ÎNAINTE DE A DEPUNE O SESIZARE!

Vă recomandăm să apelaţi la această modalitate numai după ce încercaţi să rezolvaţi amiabil problema cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul. În situaţia în care nu aţi ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, atunci puteți să depuneţi o reclamaţie.

Pentru a depune o reclamație va rugam sa va asigurati ca aceasta este formulata în nume propriu și este însoțită de documente justificative. Reclamaţiile şi sesizările adresate ANPC pot fi depuse doar de către consumatori persoane fizice. Divergenţele între operatorii economici nu intră în sfera de competenţă a Autorităţii Naţionala pentru Protecţia Consumatorilor.

Vă rugăm să consultați procedura generală de soluționare a petițiilor aici

Daca doriți să aduceți completări unei reclamații deja depuse, vă rugăm să completați din nou formularul online de mai jos, menționând numărul reclamației la care adăugați detalii suplimentare.

Pentru operatorii economici cu sediul în afara României (în alte state membre ale EU, plus Norvegia, Islanda și Marea Britanie) sunteți rugați să vă adresați Centrului European al Consumatorilor din România accesând acest link

Sesizari ANPC:https://sesizari1.anpc.ro/

To top
  • Înregistrare

Înregistrare cont nou